Efterfødselstræning

Ef­ter­fød­sel­stræ­ning for dig, der lige er blevet mor.

På dette hold har du muligheden for at drage omsorg for dig selv og din krop og blive glad og stærk til livet med baby.
Vi sætter fokus på de områder af kroppen, der har været særligt belastede under graviditet og fødsel og gennem nærende og styrkende øvelser træner vi både bækkenbund, mave, baller og ryg. Trætte og ømme skuldre får også kærlig opmærksomhed. Vi slutter hver gang med en blid og energigivende afspænding.
Vi lægger blidt fra start og øger herefter intensiteten fra gang til gang. Dog er det vigtigt, at du hver gang lytter efter din krop, og tager de hensyn du har brug for, for at træningen bliver en god oplevelse for dig. Som nybagt mor er der mange forandringer og mange (nye) følelser at forholde sig til. Til ef­ter­fød­sel­stræ­ning er der rum til, at du kommer som du er, lige netop i dag.

Praktisk information

Du kan starte på ef­ter­fød­sel­sy­o­ga ca. 4 uger efter en vaginal fødsel. Har du født ved kejsersnit, anbefaler jeg, at du venter til der er gået 6 uger.
Din baby er selvfølgelig velkommen på kurset, men inddrages ikke i undervisningen.
Du behøver ikke medbringe en yogamåtte.

Kursusdetaljer

Højby Sundhedscenter, Hollufgårdsvej 10, 5260 Odense S
Onsdag, 10:45 - 12:00
8,3 lektioner, 5 mødegange
Onsdag 4. september, 2024
Hold nr.: 6424204669

455 kr./person

11 ledige pladserTilmeld kursus

Underviser

Kristine Amalie Æbelø

455 kr./person

Tilmeld kursus