Priser for hele kurset

Info om priser
Priserne kan variere afhængigt af forskellige kommunale tilskud
  • Fuldt betalende 504 kr/person
  • Førtidspensionist, Aalborg 264 kr/person
  • Kontanthjælpsmodtagere, Aalborg 264 kr/person
  • Ledig, Aalborg 264 kr/person
  • Pensionist over 65, Aalborg 426 kr/person
  • Studerende, Aalborg 426 kr/person
  • Sygedagpenge, Aalborg 264 kr/person
  • Unge ml. 18-25 år, Aalborg 426 kr/person

Kursusdage

  • 24-10-2022
    Mandag
    19:00 - 20:30
  • 31-10-2022
    Mandag
    19:00 - 20:30
  • 07-11-2022
    Mandag
    19:00 - 20:30
  • 14-11-2022
    Mandag
    19:00 - 20:30
  • 21-11-2022
    Mandag
    19:00 - 20:30
  • 28-11-2022
    Mandag
    19:00 - 20:30

Beskrivelse

Jeg arbejder ud fra et empowerment og traumesensitiv mindset, hvor du vil blive mødt
respektfuldt i dit udviklingsforløb. Jeg lægger vægt på at skabe et trygt og fordomsfrit miljø, hvor
alle er velkomne.
I forløbet arbejder vi i et langsomt tempo, hvor du får mulighed for at integrere krop, sind og sjæl.
Vi kommer bl.a. til at arbejde med meditationer, åndedrættet, taknemmelighed, jordforbindelse
og feminin energi.

I forløbet arbejder vi både med fysiske yogainspirerede øvelser og siddende/liggende meditationer
og åndedrætsøvelser. Det er dog ikke nødvendigt, at du har kendskab til hverken yoga, meditation
eller åndedrætsøvelser. Du skal blot ønske en forandring.
Forløbet ”meditation og åndedræt” er en invitation til at mærke din krop i dit tempo og i det
omfang, der føles rigtigt for dig.

Udstyr:
Jeg har alt, hvad vi skal bruge, og du skal således bare møde op. Da vi arbejder med
nedregulering af åndedrættet og hjernen, kan kroppen godt føles mere kuldskær, og jeg
anbefaler derfor, at du medbringer et par tykke sokker og en tyk trøje. Jeg vil også foreslå
dig, at du tager noget behageligt tøj på, som ikke strammer omkring maven.
Der vil være the, vand og lidt snacks til fri afbenyttelse hver gang.

Bemærk

Udstyr:
Jeg har alt, hvad vi skal bruge, og du skal således bare møde op. Da vi arbejder med
nedregulering af åndedrættet og hjernen, kan kroppen godt føles mere kuldskær, og jeg
anbefaler derfor, at du medbringer et par tykke sokker og en tyk trøje. Jeg vil også foreslå
dig, at du tager noget behageligt tøj på, som ikke strammer omkring maven.
Der vil være the, vand og lidt snacks til fri afbenyttelse hver gang.

Lignende kurser