Priser for hele kurset

Info om priser
[dic] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
  • Fuldt betalende 910 kr/person

Kursusdage

  • 01-09-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00
  • 08-09-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00
  • 15-09-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00
  • 22-09-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00
  • 29-09-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00
  • 06-10-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00
  • 13-10-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00
  • 27-10-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00
  • 03-11-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00
  • 10-11-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00
  • 17-11-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00
  • 24-11-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00
  • 01-12-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00
  • 08-12-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00
  • 15-12-2021
    Onsdag
    16:30 - 18:00

Beskrivelse

Lider du af en gigtsygdom? Har du fibromyalgi eller er du hypermobil? Har du smerter som følge af din sygdom? Vil du gerne opnå færre smerter, stærkere krop, øget mobilitet og mere ro? Vil du gerne have hjælp fra en, der kender det fra egen krop?
Så er holdet her lige noget for dig!

Yoga kan være meget fordelagtig i smertebehandling, og kan være en af de bedste måder at håndtere gigt og smerter. Blid yoga kan også bidrage til mere fri bevægelighed, bedre smertehåndtering, smertelindring og mindre stivhed.

Undervisningen vil bestå af rolige, blide og styrkende bevægelser, der kan mindske smerter samt åndedrætsøvelser og afslapningsfaser, der kan reducere både fysisk og mental stress. Der er plads til individuelle hensyn og der vil være god tid til og mellem stillingerne, så der skabes en mental ro, som kan bidrage til bedre håndtering af smerter og sygdom.

Formålet er at skabe ro samt mere mobilitet og fleksibilitet i kroppen, at styrke musklerne omkring leddene for at give bedre stabilitet og dermed aflaste leddene.
Det er utroligt vigtigt, at styrke, strække og bevæge kroppen for at mindske smerter og undgå yderligere stivhed fra inaktivitet.

Medbring yogamåtte, 1-2 tæpper og evt. en lille pude.


Ditte Grabow

Læs mere

Lignende kurser