1.180 kr./person

Sociale medier for dig, der brænder for noget

Kurset er for dig, der er gang i et kreativt projekt. Du vil blive bedre til at bruge sociale medier på en måde, der passer til dig.

Vi tager udgangspunkt i dig. Vi kigger dine følgere og lærer dig at skabe kontakt til dem, som betyder noget for dit projekt.

Kurset bygger på mine erfaringer som lille forlag. Jeg har brugt sociale medier til at opbygge en fast kerne af mennesker, som følger med og dukker op. Du får metoder, du kan bruge med det samme. Vi snakker om de muligheder, som ligger inde for rækkevidde.

Vi skal ikke starte forfra.
Vi bygger videre på det, du allerede har sat i gang.

Det er sociale medier for dig, der brænder for noget

Kurset er op delt i 3 dele

1.Gennemgang af dagens emne fx udvalg af målgruppe
50 minutter
2.Opgaveløsning
25 minutter
3.Udveksling af udfordringer, ideer og erfaringer
25 minutter

Frederiksberg og Københavns Kommune tilbyder forhøjet tilskud til særlige grupper. Ved valg af prisen for særlige grupper erklærer du på tro og love, at du er studerende på SU, lærling, på efterløn, pensionist, eller modtager over­før­sels­ind­komst (inkl. SU).

Personer over fol­ke­pen­sions­al­de­ren, 18-25-årige samt modtagere af over­før­sels­ind­komst kan også være berettigede.
Er du bosiddende i Københavns eller Frederiksberg Kommune, og kurset afholdes i en af disse kommuner, kan du benytte pristypen "særlige grupper".
AOF kan kræve dokumentation ved tilmelding eller senere. AOF forbeholder sig ret til at opkræve og få tilskud tilbagebetalt, hvis det forhøjede tilskud ikke accepteres af kommunen.

Kursusdetaljer

Skolen ved Bülowsvej, Fuglevangsvej 8, 1962 Frederiksberg C
Tirsdag, 19:00 - 21:00
20 lektioner, 8 mødegange
Tirsdag 21. oktober, 2025
Holdnr.: 1725205201

1.180 kr./person

ledige pladser

Underviser

Alex Lindbjerg

Alex Lindbjerg og Forlaget DIGTPICS har opbygget et solidt fællesskab og anvendt sociale medier som et poetisk eks­pe­ri­men­ta­ri­um. I løbet af 2025 har Alex udgivet to digtsamlinger og arrangeret et utal af dig­top­læs­nin­ger. Siden løbende med at han har læste sine digte op 50+ gange fra København til Kolding. Alt dette er et produkt af en målrettet mar­keds­fø­rings­stra­te­gi. Der er kort fra ide til handling, når først ideerne har modtaget en garant for udførelse – uden travlhed.